Så var dagen i full gång igen

2011-10-26, kl 10:11:06 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Allt

Flickorna är lämnade på dagis, grodan har ätit frukost och ligger nöjd i sin babysitter brevid datorn. Mannen sover och jag ska börja med dagens "to do!", har redan ringt angående min faktura till kvinnokliniken så det är en sak mindre att göra. Ingen av dom jag pratade med kunde lösa det men vi var iaf ganska överens om hur fakturan borde se ut egentligen, får se om nissen som ska hjälpa mig kommer till jobbet snart.

Nu ska jag ringa till ryhov ännu en gång och boka en tid för Jadie hos dietisten, sen ska jag se om jag kan få till en sminkning idag. Behöver ju inte komma till öppna förskolan och se ut som ett vrak varje onsdag, så illa är det inte att vara trebarnsmamma haha.

Se om jag hinner städa lite innan flickorna hämtas igen för det börjar så smått se ut som någon form utav naturkatastrof dragit igenom lägenheten, efter det blir det öppna förskolan med flickorna och vi kanske avslutar dagen med en fika hos lilla mor. Just det ja mannen ska väckas och skickas till jobbet med det får jag inte glömma!


Kommentarer
Från: Västgötskan

Nej, riktigt så illa är det inte att vara trebarnsförälder. Bara nästan. Ha ha! :-D



Så söt din lille kille var här nedan. :-)

Min minsting är redan 9 månader. Vad hände där?! tänker jag ibland. Njut av minibebis medan du kan. ;-)

2011-10-26, kl 10:25:34
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Från: Nilma

Hoppas du hinner med allt! Städa skulle jag också behöva :/

2011-10-26, kl 11:05:38
URL: http://www.nilma.se
Från: hårdrocksmorsan till dottern charlie & bebis i magen

Ja men erkänn! Haha. Fan att bebis skall må så bra i magen. Onödigt, kom UT NU! :P

2011-10-26, kl 11:59:10
URL: http://madeleineeidland.blogg.se/
Från: Sara

Ha en fin dag :)

2011-10-26, kl 12:36:49
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<