Lite egentid med grodan

2011-10-03, kl 23:10:56 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Harley 2011

När flickorna lagt sig innan tog jag med mig Harley till soffan för att mysa med honom, äntligen skulle han få lite egentid med mamma (det får han varje kväll men ändå). Det slutade med att jag och grodan somnade gott båda två och när jag vaknade igen låg vi kvar och bara mös en bra stund, blev nog sammanlagt två timmar på soffan med bara mys.

Funderar på om jag ska ta med mig grodan in till sängen snart och försöka sova, tre timmars sömn igår natt var ingen hit och det var nog därför jag somnade så gott på soffan. Pappa Jonny jobbar i morgon med och börjar redan klockan sex så det blir jag som får ta både natten och morgonen, ska bli spännande att se hur det går. Man har ju blivit lite bekväm nu när hela familjen varit sjuk, då kunde vi ju dela upp det eftersom vi båda var hemma.

Lilla älskade grodan, mitt hjärta, mitt allt...


Kommentarer
Från: Sarah

Oh sötnosen, man saknar bebismyset lite när man ser en sådan liten sötfis! <3

2011-10-04, kl 01:40:19
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/
Från: Millah - väntar första barnet ♥

Ne men vilken gois :) Kramar

2011-10-04, kl 09:04:47
URL: http://millahoman.blogg.se/
Från: i min lilla lilla värld

Härligt att få somna så tillsammans

2011-10-04, kl 12:31:28
URL: http://saratilling.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<