Kolik!?!

2011-10-13, kl 23:14:33 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Harley 2011

För varje dag som går får Harley mer och mer ont i magen, nätterna är än så länge ganska okej (peppar peppar) men eftermiddagarna och speciellt kvällarna är hemska. Sitter och får flashbacks från när Jadie hade kolik, svår kolik...

Jag vill inte en gång till, det var knappt vi klarade vardagen fast vi var två hemma då så hur ska det gå att vara själv om det blir lika illa med Harley. Och stackars lilla grodan som ska behöva ha så förbaskat ont, det riktigt skär i mamma hjärtat att se honom så och absolut ingenting hjälper. Hoppas verkligen han bara har haft ett par dåliga dagar, både jag och Jonny är trötta så in i bomben och vill inget annat än lägga oss men lillgrodan har så ont och har haft det ett par timmar nu så sängen får nog vänta ett tag till.


Kommentarer
Från: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Stackars lillfisen, ge honom en stor puss från mig! <3 Hoppas innerligt att det ger sig snart!



Sv; Nej jag tycker det är lite konstigt att det skulle bero på att jag har fyra ungar liksom. Eller ja, idag är dom ju bara tre. Liksom hallå? Linus sköter sig själv typ, så det är två att ha koll på - det är ju knappast jobbigt på det sättet. Men man har inte ögon i nacken, oavsett om man har ett eller tio barn :D

2011-10-14, kl 00:26:21
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Från: Alina

tävling i bloggen ifall du vill va me! =)

2011-10-14, kl 09:51:33
URL: http://alinah.se
Från: Gisela mamma till Ebba och Florist

Ne fy kolik är döden, men det behöver ju inte utvecklas till det! Hoppas hon blir böttre lillsötan!

FIN BLOGG MED!

2011-10-14, kl 10:00:45
URL: http://giselasvarld.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<