Jag är nog inte riktigt vaken än

2011-10-18, kl 13:46:37 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara

Har sovit jätte dåligt inatt igen bara för jag får så ont, börjar undra om det verkligen är gallsten. Tycker det är lite lustigt att det kommer på kvällarna eller nätterna hela tiden, nått är det iaf som gör ont och håller mig vaken. Sen att jag har mensvärk på det är ju inte bättre heller, kan inte påstå att jag saknat den speciellt mycket men nu är den här igen.

I morgon måste jag ringa vårdcentralen så jag får reda på vad det är, hade tänkt ringa för fleradagar sen men av någon konstig anledning blir det inte av. Jag har lite svårt för att ringa när jag inte har ont och än så länge har jag ju inte haft ont någon morgon, sen blir jag arg på mig själv när jag ligger sömnlös och kvider istället.

Idag gick jag inte upp förrens kvart över tolv, underbara Jonny tog barnen för jag skulle få sova lite till. Men jag är nog inte riktigt vaken än, det är väl bara att ladda kaffebryggaren nu när jag kan dricka mitt älskade kaffe igen och hoppas på det bästa.


Kommentarer
Från: Michelle

Vackert va? ;)

2011-10-18, kl 15:41:00
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Från: Sarah

Mitt kom alltid på kvällarna och nätterna med. Ibland vaknade jag av att jsg hade så fruktansvärt ont att jag inte ens kunde väcka Pierre för att be han hjälpa mig att hämta alvedon. Men det kans säkert vara något annat med..

2011-10-18, kl 18:50:55
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<