Jag är lättad

2011-10-13, kl 12:30:41 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Arabelle 2011

Men samtidigt inte, provsvaren visade ingenting och det är ju underbart att Bella slipper ha gluten. Men samtidigt så sitter jag här nu och har inte en aning om vad det är som ställer till det med hennes mage hela tiden, inte lär jag få veta det heller. Fick ett recept på laktulos så stackarn kan bajsa utan att gråta hysteriskt, lilla pluttan är livrädd för att göra det just nu och jag förstår henne så hård i magen som hon är konstant. Men det var väl ungefär det vi fick, läkaren skulle skicka ett medelande till vårt bvc om att M ska prata kostråd vid förstoppning med oss nästa gång vi ska dit.

Om tre månader ska vi även lämna blodprover igen, det var något värde med sköldkörteln som var förhöjt men det var nog bara en engångsgrejj trodde läkaren. Gränsen vid Bellas ålder låg på 3,5 och Bellas låg på 3,6. Hade det varit någon sjukdom eller så sa läkaren att det hade legat uppåt 10-20 istället men att det är lika bra att ta om testerna ändå.

Hoppas bara laktulosen fungerar nu!


Kommentarer
Från: hårdrocksmorsan till dottern charlie & bebis i magen

Ja tack! :) Det känns väl lite uppochner men det har väl med ens graviditetshormoner att göra antar jag. Hoppas bebis kan komma snart så man verkligen slipper detta :P



Hur mår alla barnen? :) <3

2011-10-13, kl 13:24:12
URL: http://madeleineeidland.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<