Idiot läkare!

2011-10-24, kl 19:46:00 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Så jävla förbannad

Läkaren vi träffade som berättade för oss att Jadie inte har gluten är allt annat än bra kan jag säga, tyckte han var helt okej när vi gick därifrån men nu har jag fått en annan uppfattning. Den 3:e Oktober var vi där och fick provsvaren, då sa han att han skulle prata med Jadies läkare om att vi ska ta allergitester osv. Den 13:e Oktober träffade jag "Jadies läkare" med Bella och hon hade då inte hört något alls från läkaren på ryhov, hon visste inte ens vad provsvaren visade och han skulle alltså prata med henne när tyckte han? Nästa år eller?

Han skulle även fixa med papper så Jadie får glutenfri kost på dagis och dom fick vi hem i fredags, det är ju en jäkla tur att det finns personal som äter glutenfritt på dagiset och att kocken är så himla snäll att han ordnat det till henne nu ändå innan intyget kommit in.

Ska det behöva ta såhär lång tid? I fredags kom även papper hem om en tid till dietisten, tänk om jag nu inte hade haft gluten själv skulle man vänta såhär länge då och försöka lista ut helt själv vad som är okej att äta och inte? Riktigt dåligt!


Kommentarer
Från: Sara

Vad dåligt!!

2011-10-24, kl 20:11:15
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Från: Nilma

Men fy vad kasst, usch!

2011-10-24, kl 21:53:10
URL: http://www.nilma.se
Från: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Den där läkaren verkar allt annat än smart / bra... av vad jag kan döma härifrån iaf! Usch för såna nötter!



2011-10-24, kl 22:13:03
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<