Förba.... (Morrar, muttrar och svär tyst för mig själv så inte ungen ska höra mig)

2011-10-13, kl 13:19:22 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Jadie 2011

Jadie är världsmästare på att stänga av datorn vid helt fel tillfällen, jag vet inte hur många gånger hon stängt av den när jag skrivit nästan ett helt blogginlägg eller två minuter innan en tradera auktion jag inte lagt bud på tidigare går ut. Eller som när jag sitter och läser alla bloggar jag följer, jag har för vana att trycka upp en 20 olästa inlägg från bloglovin eller så och sen matar jag mig igenom dom innan jag trycker upp några fler. Man borde kanske sluta med det när man bor ihop med ett helt gäng huliganer men vanor sitter ju i som många vet.

Har plockat bort ungen från datorn tio gånger för jag tänkte jag skulle hinna läsa klart dom där 24 blogginläggen jag tryckte upp innan hon kom hem, vad gör hon då? Jo hon springer och hämtar ett helt glas saft och häller över databordet och i samma sekund som jag springer ut i köket för att hämta trasan pyser hon snabbt in under bordet igen och stänger av datorn. Så j*vla uträknat av den lilla skitungen så det är inte sant, hon är inte dum hon inte (måste brås på mamma sin, smart som attan och full i fan precis hela tiden haha).

Vips så var alla olästa blogginlägg borta och eftersom det var så många kommer jag ju inte ihåg vilka det var, det är väl bara att leta sig igenom alla lästa inlägg sen när trollungen sover middag då...

Redan när hon var liten (eller ska jag säga mindre) syntes det på henne att hon var en riktig liten busunge


Kommentarer
Från: hårdrocksmorsan till dottern charlie & bebis i magen

haha duu. du är verkligen inte den enda som är nyfiken! :D haha! Tycker de kan ta och bli... typ.. NU? ;):D



aw.. lite höstsjuka.. Jobbigt för dom. Men snart är dom alla nog friska och krya igen :) skönt att det inte är något mer eller värre då iallafall :) <3

2011-10-13, kl 13:39:59
URL: http://madeleineeidland.blogg.se/
Från: Caroline

Ja den tösen har verkligen DET i blicken:)

2011-10-14, kl 21:17:17
Från: Sara, mamma till tre små troll

Ja det har hon verkligen haha, men som sagt hon brås nog på sin mamma :P

2011-10-14, kl 22:48:31
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<