Då var det bellas tur att gå till läkaren

2011-10-13, kl 00:30:51 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Trollungarna 2011

I måndags var vi och tog prover för gluten på Bella med och imorgon ska vi träffa läkaren för samtal och undersökning, helt allvarligt vet jag inte vad jag hoppas testen visar. Självklart vill jag ju inte att hon ska ha glutenallergi men å andra sida skulle det var så skönt att få ett svar på vad det är som krånglar i hennes mage, men visar proven nu positivt så kan man ju inte lita på det iaf.

Blir ärligt talat bara förbannad ju mer jag tänker på allt det här, jag kan köpa det här med att Jadie kanske har mjöl allergi istället för celiaki men jag måste säga att jag är ganska övertygad om att det är just celiaki bara det att sjukhuset fuckade allt totalt med sitt fram och tillbaka om biopsin och att det helt enkelt inte visade något för Jadie inte han få i sig tillräckligt med mjöl innan biopsin.

Nej nu orkar jag inte sitta och tänka mer på dethär och bli ännu mer upprörd, hoppar i säng nu och hoppas på att kunna somna för en gångs skull så jag orkar med morgondagen.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<