Vill man så kan man

2011-11-25, kl 22:11:21 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Vi har ett litet problem, vår bagage lucka går inte att öppna längre. I onsdags tror jag det var så ville den helt enkelt inte vara med längre, pappa ska ta en titt på den på söndag men tills dess får vi lösa det på andra sätt. Idag hade jag tänkt handla med Jonny innan han började jobbet vid fyra men det han vi inte för han blev inringd vid klockan tolv istället, då tänkte jag att jag tar barnen med mig och åker ner till willys för att handla och sen åker vi tillsammans hem.

Snacka om att få tänka ordentligt för att lösa allt eftersom jag visste att jag inte kunde ta varken trillingvagnen, tvillingvagnen eller ens en vanlig enkelvagn, det hade ju inte gått in i bilen. Hur gjorde jag då? Jo jag slängde i Harley i bärselen, Jadie i sulkyn och Bella fick gå. På det hade jag Harleys bilbarnstol på armen och så ryggsäck för att få med plånbok och blöjor. Bella protesterade en bra stund för hon ville åka vagn men jag lyckads få med hnne ändå.

Ett riktigt träningspass kan jag tala om, sen fick jag börja handla själv och det skulle inte bli mycket men det slutade med att jag storhandlade själv med tre barn och Jonny slutade lagom till att det var dags att åka hem. Han hjälpte mig i affären ca tio minuter i slutet och resten gjorde jag själv, är aningen stolt över mig själv nu faktiskt haha. Nu blir det fredagsmys i soffan, tjipp tjillevipp!


Kommentarer
Från: Celine Naminah

wow vilken prestation... Imponerande!



Trillingvagn skriver du? jag viste inte ens att sådanna fanns, hur ser eran ut? Foto?

2011-11-26, kl 21:13:35
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<