Totalt jävla utmattad!

2011-11-09, kl 19:42:39 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Allt

Idag har varit en riktigt intensiv dag, efter att bara ha fått sova en halvtimme inatt började jag dagen med att bråka med Jonny. Eller bråka var det inte vi blev otroligt irriterade på varandra och det händer nästan aldrig annars, när flickorna sen var på dagis lyckades jag sova nästan två timmar till.

När jag sen skulle hämta flickorna skulle Harley givetvis äta precis när det var dags att gå, fixade mat snabbt som attan och kände mig otroligt stressad när jag matade honom. Han avslutar sedan måltiden med att kaskadspy på hela mig och sig själv så då var jag tvungen att byta kläder på oss båda, stressad som bara den upptäcker jag att Jonny lämnat vagnen på dagis så då fick jag skynda mig att leta fram bärselen.

Känns som att allt som kan gå fel har gjort det idag, efter att jag hämtade flickorna har vi spenderat nästan hela dagen på sjukhuset, det går så ont i mig att se en vän må så dåligt. Känner mig riktigt utmattad både fysiskt och psykiskt nu, har precis nattat flickorna nu och Bella verkar inte vilja sova där inne men jag orkar inte ta upp henne en stund till nu.

Ska glida ner i soffan nu och bara vara, orkar inte alls svara på alla gulliga kommentarer och lägga upp tävlingen ikväll som jag hade tänkt utan det får vänta tills i morgon.

♥Tänker på dig hjärtat!♥


Kommentarer
Från: i min lilla lilla värld

30 minuter är lite väääl lite ja..

2011-11-09, kl 20:14:56
URL: http://saratilling.se
Från: Martina

Vilken skitdag! Glöm inte bort att andas gumman!

Och så håller jag tummarna för en bättre dag i morgon. För dig och för din vän.

2011-11-09, kl 20:32:04
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Från: Västgötskan

Usch, såna dagar kan kvitta. Hoppas det blir bättre framåt kvällen!



Kram

2011-11-10, kl 13:54:47
URL: http://vastragotaland.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<