Stackars lilla grodan

2011-11-03, kl 18:55:10 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Harley 2011

Harley har så förbaskat ont i magen precis hela tiden som värst verkar ändå vara mellan 00-06 men idag har det varit extremt hela dagen, har börjat med en ny ersättning idag som skulle vara bättre för hans mage men det har gjort det hela värre istället. Hoppas på att det är övergången från den gamla som spökar och att det lättar lite snart, tycker så synd om min stackars lilla groda som ska behöva ha såna magknip hela tiden.

I vanliga fall hjälper massage, pysventliger och att bli buren i alla fall kortare stunder men idag har det varit hel kört på alla sätt och vis, det enda som hjälper är om han får ligga och snutta på flaskan hela tiden och det vägrar jag. Ibland ger man med sig så han får en lugn stund men innerst inne vet jag ju att det bara gör det värre efter en stund istället, han är ju inte hungrig egentligen. Tänk om han bara kunde förstå det själv med...


Kommentarer
Från: Caroline

Usch vad jobbigt:(

2011-11-03, kl 20:59:04
Från: Stephanie

Jag tycker faktiskt ätt det lät riktigt gott. Äpple och kanel är ju super gott. Dock tänker jag bara på filmjölk med socker och kanel som är en stor favorit hos mig som jag ätit sedan jag var liten ;) Så det ska faktiskt prova :)

2011-11-03, kl 21:19:50
URL: http://stephanieronning.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<