Spännande

2011-11-22, kl 20:22:20 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara

Precis tackat ja till att jobba dag, var en hel evighet sen jag gjorde det så det ska bli riktigt spännande att se hur det går. Delad tur på julafton blir det för min del nu och det skulle ordnas med brevidgång innan så jag "lär mig" dagens rutiner igen, kan ju behöva färska upp minnet lite. Det är ju i alla fall tre år sen jag jobbade dag sist nu, men jag funderar allvarligt på att gå över helt på dagen.

Jag mår ju egentligen bäst när jag jobbar natt men det går ju pussla ihop det bättre med Jonnys jobb och barnen om jag jobbar dag, sen har det hänt annat på jobbet som gör att jag funderar i dom här banorna med. Vi får se hur det blir, klurar vidare lite på det helt enkelt. I vilket fall som helst så ska det bli riktigt roligt att jobba igen.


Kommentarer
Från: Melinda - Mamma till Maja ♥

Vilka fina barn du har! Och grattis till det senaste tillskottet :) Ni har legat i ser jag ;)

2011-11-22, kl 23:47:16
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Från: Emma

Å jag vill också jobba igen också snart gått hemma i 3 år så trist fast julafton vill jag vara ledig i år då jag har Eddie men nästa år kan jag jobba julafton

2011-11-23, kl 15:23:43
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<