Kort uppdatering så ni vet att vi lever

2011-11-16, kl 10:01:03 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Twiday var kanon kommer mer om det senare, barnen är lämnade jag har stillat mitt facebook behov för stunden och ska försöka lägga mig en liten stund innan jag ska upp och hämta flickorna igen. Hoppas bara lilla grodan tillåter det för sen blir det öppna förskolan, måste hitta på något medans Jonny jobbar. Så nu vet ni att vi lever allihop och jag återkommer ikväll med förhoppningsvis lite roligare inlägg än det här, ska försöka hinna läsa igenom alla kommentarer och utse en vinnare och lägga upp en ny tävling men jag lovar inget.

Tjipp tjillevipp!


Kommentarer
Från: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Haha jo det kanske heter MOMO, jag har inte tänkt så långt, haha :D

2011-11-17, kl 04:51:38
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<