Jag känner mig lite som en man idag

2011-11-17, kl 13:45:38 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Bara sara

Jag är super förkyld just nu, sandpapper i halsen, en hel ocean försöker ta sig ut ur min näsa för att sedan torka värre än självaste sahara. Huvudet dunkar och jag hostar mer än vad jag andas, och jag måste erkänna att jag känner mig lite smått döende, ja som en man med en förkylning helt enkelt.

Somnade på soffan igår kväll för jag kände mig inte helt pigg då heller men sen höll Harley på hela natten, bökade, krånglade och bara vägrade vara nöjd. Magont på det och ja nio förstår hur natten såg ut, sov sen aldeles för länge för att ta igen mig och gick inte upp förrens tjugo över tolv vilket resulterade i att jag har otroligt ont i mina höfter för jag har legat för länge.

Ja jag kan ju fortsätta att mala på om hur dåligt jag mår eller så kan jag läsa igenom dom sista kommentarerna och lägga upp en vinnare snart, jag tror vi kör på det sistnämnda va?

Så här ynklig är jag i väntan på att Jonny ska komma hem med mjölk till mitt te.


Kommentarer
Från: Västgötskan

Du är inte ensam. Jag gnällde så mycket vid senaste förkylningen (som var den värsta i mannaminne!) att min sambo kallade mig för man... Inte ofta han använder det som ett skällsord. He he! :-)

2011-11-17, kl 13:59:00
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Från: Beatrice, mamma till skrutten Robin

Man får vara lite "ynklig" när man är sjuk :) Krya på dig!



KRAM

2011-11-17, kl 17:38:11
URL: http://beabofink.blogg.se/
Från: Caroline

En man hade redan varit död;)

Krya på dig!

2011-11-17, kl 19:23:24

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<