Ja det var nog årets lögn iaf

2011-11-28, kl 01:15:17 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Harley 2011

Strax tillbaka säger jag å så är det stendött här resten av kvällen, men jag har en godkänd anledning tycker jag. Har nämligen suttit här med en liten kille med otroliga magknip dom senaste timmarna, för en liten stund sen la han världens spya över oss båda två och blev sen lugn. Jag testade då att lägga honom i vaggan så vi får sova lite men det skulle jag inte gjort, nu skriker han igen så det är bäst jag tar upp honom innan han väcker Jonny.

Återkommer i morgon då både tävlingar och recensioner som skulle kommit upp idag kommer, även bilder på julpyntningen och från bellas julbak kommer då.


Kommentarer
Från: Västgötskan

Nej, men stackars liten. :-(

Hoppas han mår bättre idag.

2011-11-28, kl 09:46:34
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Från: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Spännande. :) Asså det som händer imorgon! ;)

2011-11-28, kl 15:19:17
URL: http://www.sojkasframtid.com/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<