Idag kommer bli en helt fantastisk dag!

2011-11-04, kl 09:54:47 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Trollungarna 2011

Jag känner mig nästan utvilad, lilla grodan slutade skrika runt två igår! Det är fyra timmar tidigare än vanligt, fråga mig inte varför han fick ro så mycket tidigare men jag är evigt tacksam över det. Självklart kunde ju inte jag somna ändå bara för det, lite magont en stund, fröken Jadie vaknar osv. Men runt fyra somade äntligen jag med sen var jag uppe på en matning vid fem igen och efter det har jag faktiskt fått sova ända till klockan nio, egentligen är det ju inte alls många timmars sömn men åh så gott och vakna och känna att man fått sova någorlunda ordentligt.

Nu hoppas vi detta håller i sig! Om bara den här lilla damen kunde förstå att man ska sova på nätterna med...


Kommentarer
Från: Fröken M

Klart det ska bli en FANTASTISK dag !! det mesa handlar om inställning :) Kram

2011-11-04, kl 09:59:16
URL: http://frokenmela.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<