Ibland blir det lite fel

2011-11-30, kl 14:11:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Lite roligt sådär

Kan tänka mig att folket inne på h&m som hörde och såg oss igår började undra lite, men ibland blir det lite lustigt när man har gemensam ekonomi.

Jag: Åhh älskling den vill jag ha av dig i julklapp (visar en jätte mysig pyjamas)
Jonny: Men är det inte lite tråkigt då?
Jag: Men den är ju så gosig
Jonny: Jaha ja vill du ha den så är det väl klart du får den
Jag: tack älskling

Tar pyjamasen resten av shoppingen ber om min plånbok går fram till kassan och betalar med mitt kort och ber om en kartong haha


Kommentarer
Från: Martina

Ja, sådär håller vi också på ibland haha

Det känns liksom lite knasigt men det funkar ju :-)

2011-11-30, kl 18:46:11
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<