Back on track

2011-11-07, kl 09:18:50 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Flickorna är på dagis, diskmaskinen är igång och nu ska jag iväg och posta en massa paket, hoppas man hinner lägga sig på soffan en stund innan flickorna ska hämtas igen. Kroppen mår verkligen inte väl av att bara sova tre timmar per dygn, jag har märkt att emellanåt när jag gör saker så nickar jag till utan att märka det. Jag vaknar liksom efter några microsekunder igen och då upptäcker jag att jag "somnat" mitt i det jag gör, det är ju inte när jag gör något viktigt men om jag bara slöar i soffan med wordfeud så kan jag nicka till så där flera gånger innan jag svarar haha.

Aja det är sånt som händer och snart får vi nog sova mer, dagen är i vilket fall som helst i full gång. Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<