Åh vad jag är nervös

2011-11-29, kl 10:25:19 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Helt otroligt att man kan vara så nervös när det inte ens gäller en själv, har knappt kunnat sova inatt heller. Annika min fina Annika ligger ju just nu inne på förlossningen och frågan är om jag inte är mer nervös än vad hon är, så nyfiken på den lilla filuren i magen och hoppas verkligen allt går snabbt och någorlunda smärtfritt.

Idag ska även en nära vän till många i familjen begravas, jag ser det som ett gott tecken. En otroligt fin människan ska ner i jorden idag medans en ny filur ska slå upp sina blå och börja sin resa, det måste betyda något bra. Jag tror att allt det goda i ängeln A kommer överföras till Annika och Connys lilla älskling, allt det fina i en människa försvinner ju inte bara någon annan tar över det.

Idag sänder jag i alla fall massa kärlek till alla dom som behöver den, med en så här fin familj så har man massvis över och då kan man lika gärna dela med sig. Love love ♥


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<