Varför utsätter man sig för detta om och om igen?

2011-05-25, kl 22:38:21 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Shopaholic

Vi köpte en skohylla idag från ikea och jag förstår inte varför man utsätter sig för att skruva ihop ikea hyllor mer än en gång i livet, nu sitter den iaf på plats och det blev skit bra men det tog sin lilla tid och x antal svordomar. Kidsen fick även nya skor eftersom deras små fötter växer som ogräs och Jadie slängt av sig ännu en sko som är spårlöst försvunnen, fräsiga sommarbyxor blev inköpt med bara för att liksom.


Kommentarer
Från: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Du får säga te han o skärpa sig lite ;) Om inte annat så kommer ni upp nästa lördag - å då kanske han blir lite sugen själv ;)

Jag har en brudklänning som jag köpte när jag väntade Jonathan faktiskt, men jag funderar allvarligt på att sälja den... för vi har pratat om att göra det hela på "vårt sätt" istället :D

Kram

2011-05-26, kl 08:15:37
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Från: carola

snygga skor

2011-05-26, kl 08:51:41

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<