Tyst som en liten mus

2011-05-07, kl 14:57:10 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Arabelle 2011

Arabelle har kommit fram till att hon faktiskt inte behöver ligga kvar i sängen på morgonen tills vi kommer in och hämtar henne, istället säger hon inte ett ord utan kommer tyst som en lite mus ut från sitt rum och skriker: Hej mamma! precis i ens öra. Jag har aldrig sett en gladare unge, däremot blev inte mamman så glad när hon gjorde detta halvsju i morse och mamman ska jobba inatt.

Lilla söta skrutt unge, hon går aldrig upp innan halv nio annars så jag antar att hon brukar vakna och somna om så tidigt på morgonen. Men hon är ju inte dum min lilla gris så hon förstår ju att hon inte alls behöver somna om när hon kan gå upp själv, fram tills igår steg hon inte ens ner från sängen förrens jag eller Jonny hämtade henne och jag måste säga att det var väldigt skönt att veta precis vart man har henne.

Liten gris



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<