Säljes

2011-05-06, kl 22:38:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bloppis




♦Grön klänning/Tunika, begagnad men i bra skick. Älskar den men den är tyvärr för liten för mig nu, stl 40/42.
Pris: 35kr (frakten inräknad)

♦T-shirt med miss piggy, aldrig använd med lapparna kvar stl L.
Pris 40kr (frakten inräknad)

 

♦Snygga jeans, sparsamt använda så gott som nya stl 36.
Pris 100kr (frakten inräknad)


Skicka ett mail om vad du vill ha så skickar jag konto uppgifter, skickas samma dag som jag ser inbetalningen på mitt konto.
Först till kvarn!


Kommentarer
Från: josefine

Jag vill köpa alice tröjjan :P . Så jäääävla snygg!! Är jeansen små eller stora i storleken? :)

2011-05-06, kl 23:28:31
URL: http://kendrasmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<