Oh fy va jobbigt det här är

2011-05-15, kl 17:07:49 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Gravid med Harley

Jag har ett sånt otroligt jävla gottesug nu så jag dör snart, det har suttit i ända sen igår och det vill verkligen inte försvinna. Såhär var ju visserligen hela graviditeten med Jadie men ändå, kunde väl vara lite mer som det var med bella bus. Då var det clementiner och gurka som stog högst upp på listan och gud nåde den som åt upp det sista av mina clementiner och gurkor här hemma. Nej nu ska vi åka in till stan och köpa lite tjockis mat så jag blir nöjd, funderar på att unna mig en liten snickers med. Vågen står ju stadigt stilla just nu och jag tror inte jag går upp tio kilo av en snickers...


Kommentarer
Från: Caroline

Klart du ska unna dig en snickers;)

2011-05-15, kl 19:12:58
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Jag skippade snickersen (för stunden haha) och nöjde mig men en hamburgare :P

2011-05-15, kl 19:30:47
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Carola

Jag blir alltid så sugen att köpa dom där nya mazarinerna men kokos daim och vad det är :)

2011-05-15, kl 22:19:48
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Oh dom har jag inte sett men det lätt smaskigt :)

2011-05-15, kl 22:31:23
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<