inskolningssamtal

2011-05-19, kl 14:22:36 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Jadie 2011

Idag var vi på Jadies inskolningssamtal och det gick bra, fick reda på att det blir lite förändringar i höst som lät jätte bra och blöjproblemen är förhoppningsvis lösta. Känner att redan sen förra veckan har jag fått mer förtroende för en av fröknarna och nu har vi även hennes nr om vi skulle vilja ta upp något akut och hon inte är där, det känns jätte bra nu faktiskt. Vi fick även höra lite om Jadies utveckling och kollade på lite bilder från tiden på förskolan, sötunge säger jag bara.

Om några timmar blir det att gå tillbaka till förskolan och gå på "gårdsfest" med kidsen, det ska bli kul. Sulle va lite tipspromenad och uppträdande från dom äldre barnen, men först ska jag se om jag kan slänga i mig och Jonny lite mat.


Kommentarer
Från: Linda

Hej hej!



Vill bara tala om att jag lottar ut en goodiebag värde 200 kr hos mig nu!



Så kika gärna in och var med.



kram



http://lindalovelie.blogg.se/

2011-05-19, kl 20:16:11
URL: http://blandadetavlingar.blogspot.com/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<