Foglossningar

2011-05-17, kl 13:34:04 | Kommentarer: 5 | Direktlänk | Gravid med Harley

Foglossningarna from hell är tillbaka och jag vill bara sätta mig ner i ett hörn och dö, jag hade ju bestämt att jag inte skulle ha det denna gången ju. Jag har verkligen inte tid med sånt här när jag ska jobba hela sommarn, jag får väl trösta mig med att det bara är när jag ligger ner och vänder mig om eller lyfter benen. Inget när jag lyfter barnen eller går men med tanke på att det börjat nu så är det väl bara att vänta på att helvetet börjar sen.

Usch ville verkligen inte tro på att det var foglossningar men efter tre hela nätter är det kanske dags att inse att jag inte slipper undan denna gången, bara att släpa fram mitt foglossningsbälte och hoppas på att det hjälper.


Kommentarer
Från: carola

foglossningar brukar väl bara bli värre detso fler graviliteter

2011-05-17, kl 13:45:10
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Vissa säger att har man haft det en gång så får man det igen och det blir värre medans andra säger att man inte behöver få det bara för att man fått det innan, det beror ju på hormonerna och massa annat tjaffs men min bm säger att man inte behöver få det igen men för min del verkar det kört :(

2011-05-17, kl 13:50:07
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Anonym

Jag har hört med att de kommer mera när de är täta graviditeter. Jag hade ex mer med Kasper än jag hade med Sebastian. Hoppas ja slipper de nästa gång :(

2011-05-17, kl 13:56:18
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Från: Sarah

Usch lider med dig! Hoppas de inte blir värre :)

2011-05-17, kl 14:54:25
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/
Från: Lisandra-Milos mamma

Usch ja lider med dej!

Hoppas det inte blir värre och att bältet kanske hjälper dej lite:)



Vilken vecka är du i?

2011-05-17, kl 15:55:21
URL: http://Lizzzandra.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<