Sortera och märka...

2011-03-01, kl 18:53:59 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Arabelle 2011

Just nu håller jag och Arabelle på att sortera lite kläder som vi ska märka inför dagis, lite smått och gott har vi hittat här hemma som jag inte tycker är "för fint" för dagis. Vi tänkte ta med lite byteskläder till kidsen redan i morgon så slipper vi tänka på det sen, kläder och blöjor är ju faktiskt lika bra att det redan finns där innan det är för sent när vi glömt bort det. Nu är det väl dags att återgå till sorterandet så det blir klart snart med.

Linslusen

          


Kommentarer
Från: Skrotmamman skrotar vidare

Jag sorterade också förut. Inte "fina" saker på dagis. Sen kom jag på att vi hade inflation i fina kläder, och när ska vi använda dem om inte på dagarna? L&B och PoP har dottern gått med.... utan att vara märkesbög ;-) Men vi har ju fått MASSOR, ska vi inte använda dem då? (självklart även massa H&M, Lindex, KappAhl, Myrornas, Tradera, ICA Maxi o liknande.



Men absolut, de finaste plaggen är roliga att ha fläckfria (någorlunda)



Tänker lite som med silverbesticken, om man bara väntar på de bästa tillfällena att använda dem, så kanske man aldrig hinner använda dem innan det är för sent. För man bara väntar på ett bättre tillfälle ;-)

2011-03-01, kl 19:17:58
URL: http://skrotmamman.blogg.se/
Från: Caroline L

Va kul att inskolningen funkar bra. Hon ser lite "dimmig" ut på sista bilden, men det har väl gått åt mycket energi på dagis:) Är så söt!

2011-03-01, kl 19:47:24

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<