Sjukstuga

2011-03-07, kl 11:01:52 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Arabelle & Jadie 2011

Idag är barnen hemma från dagis, superförkylda och Arabelle har feber. Förhoppningsvis så går det över snart så vi kan skola in barnen dom sista dagarna, Jadie är ändå rätt okej bara det att hon är så himla snorig. Arabelle däremot har feber och hosta och snorar som bara den. Men det löser vi nog snart med mormor Cinnas medicinkurer.

Arabelle fick komma in till oss inatt eftersom hon vaknade så många gånger och inte ville somna om av sin hosta men det resulterade ju knappast i mer sömn för oss, istället sitter jag här med hela håret fullt av välling och alla sängkläder måste bytas eftersom det är välling på dom med. Arabelle sjuk och ynklig bestämde sig för att leka i sängen inatt och jag förstår inte hur hon okrade det med välling flaska i högsta hugg.

Nu sover Arabelle och lille mannen med, bara jag och Jadie uppe nu. Men när Jadie tänker sova middag sen så är det banne mig min tur att sova samtidigt idag!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<