Så var man hemma igen

2011-03-16, kl 07:53:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

Dags att hoppa i säng nu igen då medans de flesta andra går upp nu, inatt är jag ledig vilket inte alls känns bra eftersom det blir varannan natt nu men jag missar ju iaf inte Greys Anatomy ikväll då. Det måste ses! Funderar lite på om vi skulle försöka åka och handla idag med men det märker vi väl, kidsen är förkylda igen så det beror på hur dom mår. Det här med dagis var ingen bra idé, dom har gått på dagis i tre veckor men jag tror inte dom varit där i mer än samanlagt en vecka.

Ska försöka skärpa mig lite med updateringarna här med men jag är som sagt en rätt tråkig person när jag jobbar, sover halva dagarna och sen slappar jag nästa hela resten av dagen innan det är dags för jobbet igen. Ni får ha lite överseende med det.


Kommentarer
Från: Linda L

Ville bara peppa lite och säga att din viktnedgång redan syns på den här bilden :)

Superduktig är du, önskar jag hade samma motivation själv!!

2011-03-17, kl 10:58:41

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<