Så var den stora dagen här!

2011-03-01, kl 07:43:03 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Klockan tio ska vi vara på dagis för att träffa personalen och bestämma inskolningstider, det blir ju bara en timme idag men det känns skönt att börja lite lugnt eftersom vi sen kommer skola in barnen på bara tre dagar (om det fungerar för barnen förstås). Nu måste jag äta lite frukost och sätta mig i soffan och varva ner en stund innan det är dags att väcka alla, känner mig trött efter natten på jobbet men det får gå. Snälla mormor kommer och tar barnen så jag får sova någon timme medans Jonny jobbar sen, även om det bara blir tre timmar så kommer dom tre timmarna rädda hela dagen.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<