Så hur går det med vikten nu då?

2011-03-30, kl 19:09:49 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bye bye fatso

Jag har inte vägt mig sen mina 96,3kg och det är några veckor sen nu och sen dess har det kunnat gå åt vilket håll som helst, tillsammans med illamåendet så har jag väl inte levt jätte hälsosamt. Vikten kan ha gått ner för att jag knappt fått i mig någon mat men den kan även ha gått upp då det blivit oregelbundna mat tider och mycket småätande. Det nyttiga har även flugit ut genom fönstret då jag helt enkelt ätit det jag fått ner.

Sen jag fick mina piller har det blivit bättre, nio av tio dagar funkar dom super mot illamåendet och då har jag varit nyttig. Men på kvällarna är det lite värre eftersom jag inte kan ta mina piller försent då det är koffein i så får jag leva med att må dåligt på kvällen och då ryker ju det nyttiga igen, träningen har inte heller gått så bra för jag har varit så sjukt trött. Och att vara trött och må illa är ingen bra kombo på löpbandet kan jag tala om men tillsammans med det fina vädret så har orken kommit tillbaka i små steg, nu ska jag hålla hårt på promenaderna igen och förhoppningsvis försvinner illamåendet helt snart så jag kan gå tillbaka helt till mitt nyttiga liv.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<