Nej nu flyttar jag snart

2011-03-18, kl 07:47:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Hur är det ens möjligt att det kan komma så mycket snö nu? Det var nästan så jag ville gråta när jag kollade ut genom fönstret på jobbet inatt och såg att det bara blev mer och mer snö hela tiden, snart flyttar jag till ett varmare land!

Inte blev det bättre av att sätta på lokalnyheterna i morse och få veta att alla bussar är inställda, inte en chans att jag hade gått hem från jobbet. Som tur är så har jag världens bästa pappa som körde hem mig, höll på att dö en smula när pappa ringde och sa att han inte kom ut med bilen men eftersom han är bäst så fixade han det.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<