Neeeeej!

2011-03-22, kl 09:56:25 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Allt

Min mobil slutade fungera igårkväll, helt utan förvarning bara dog den och jag får inte igång den igen. Den ligger och startar upp men så fastnar den på "startbilden" sen stänger den av sig och börjar om igen. Så har den hållt på sen igårkväll och inget jag testar får igång den igen, nog för att jag behöver en ny mobil men jag hade ju tänk mig att den jag har kunde hänga med en stund till. Iaf tills jag hade fått tummen ur och köpt en ny, men det får bli till att åka och köpa en ny idag.

Har kikat runt lite på nätet men inte hittat någon jag fastnat för, får se vad det blir sen. Jonny ska köpa en ny idag med för den han har är nog från stenåldern, vi har ju tänkt att köpa nya länge både han och jag med det har funnits roligare och framförallt viktigare saker att lägga pengar på. Men men nu är det som det är, måste ju ha en ny då jag är beroende av mobilen om jobbet ringer plus att jag beställt lite saker som det är sms avisering på och dom sakerna vill jag ju hemskt gärna få hem.



Kommentarer
Från: Tommy Pettersson

HTC variant som är som en iphone

2011-03-22, kl 10:37:40
Från: Selena

Iphone.... Ditt liv kommer aldrig bli detsamma! Det finns appar till ALLT! :)

2011-03-22, kl 11:15:16
URL: http://www.kilallen.blogspot.com
Från: Sandra - Mamma till Arvid

Iphone!!!!!!!

Fattar inte hur jag klarade mig innan :-D!

2011-03-22, kl 12:42:10
Från: Anonym

jag måste säga som de andra.. Iphone, helt klart!! Den är mycket mer än en telefon!!

2011-03-27, kl 12:09:33
URL: http://emlissen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<