Första dagen på dagis

2011-03-01, kl 11:38:49 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Arabelle 2011

Jag följde med Arabelle idag och det gick jätte bra, nästan så jag började undra var min Bella var. Hon var inte ett dugg blyg och blev genast bra kompis med en liten flicka som visade henne runt inne på dagis, fröknarna var jätte trevliga och Arabelle gillade verkligen inskolningsfröken för dagen. I morgon är det dags igen och jag r inte ett dugg orolig längre, min blyga lilla flicka var verkligen helt otroligt social idag. Så som hon är med människor hon känner väl och skruttan som i princip börjar gråta av bara synen av en rutschkana (stavning?) har till och med åkt ner för en flera gånger idag och asgarvat. Min lilla trollunge växte helt plötsligt ännu mer idag och är så stor så stor...


Kommentarer
Från: carola

Va roligt :)

2011-03-01, kl 15:21:17

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<