Finns det vampyrer på dagis?

2011-03-11, kl 20:31:00 | Kommentarer: 5 | Direktlänk | Arabelle 2011

När Arabelle kom hem från dagis idag så hade hon två sår på magen, inte rivsår utan två "hål" men fröknarna hade inget sagt till Jonny om det och han såg inget eftersom han fick skynda sig till jobbet efter att ha hämtat barnen. Men jag undrar vad som hänt och varför fröknarna inget säger? Får väl fråga på måndag helt enkelt men ändå, ser ut som någon stuckit en grillgaffel i magen på stackarn. Inte för att det är farliga sår men hon går ju och tar på det hela tiden så jag antar att hon är öm nu.

Suddiga bilder i know men trollungen vill inte stå still.


Kommentarer
Från: Anonym

Jag tycker det ser ut som vattenkoppor!!!!

2011-03-12, kl 10:36:26
Från: linda

hej på dej , skulle va jätte kul om vi följde varandras bloggar ? kommentera gärna min så ofta som möjligt så gör jag detsamma :)

2011-03-12, kl 15:58:19
URL: http://lindakhazal.blogg.se/
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Men det är ju bara två små prickar och hon kliar ju inte på dom utan bara tar på dom ibland för dom troligtvis ömmar, sen syntes det att det hade bloat lite eftersom det var torkat blod med. Och inte har det kommit mer på ett helt dygn så i mina ögon är det helt klart två små sår.

2011-03-12, kl 18:31:08
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Johanna

Jag tror också det är vattenkoppor. Min dotter har det i detta nu så jag känner igen det. Det är vanligt att mindre barn knappt får några koppor, så en, två stycken är inte ovanligt.

2011-03-14, kl 10:01:16
Från: jen

inget kul när dagis inte kan säga till om saker... ,men kanske dom inte sett det el liknande. el så kanske d är utslag av något. jobbigt iaf när man upptäcker saker o inte vet vart det är el kommer ifrån.

2011-03-14, kl 15:35:19
URL: http://lifeofjen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<