Dag tre på dagis

2011-03-03, kl 11:14:43 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Jadie 2011

Då var dag tre på dagis avslutad med och idag följde jag med Jadie för att lära känna hennes fröknar, det gick jätte bra för Jadie och idag gick jag ifrån dagis en timme och det hade inte varit några problem att stanna där själv. Hennes fröknar sa att hon är väldigt lätt att hålla nöjd och att hon är glad hela tiden, och det vet jag ju. Min lilla glaskit skrattar och ler hela tiden bara någon är i närheten, spelar liksom ingen roll om det är en främling eller någon hon känner bara någon finns där.

Gammal bild på glafisen


Kommentarer
Från: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Skönt att det går så bra för er!

2011-03-03, kl 14:22:56
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<