Vi börjar dagen med äventyr och pingu

2011-06-27, kl 08:52:58 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Arabelle & Jadie 2011

Knappt en timme sen vi gick upp och Jadie har hunnit med att göra... ja det mesta kan man väl säga. Nya äventyr hela tiden, ingen tid att sakta ner för då kan man ju missa något. Tänk om man tyckte världen var lika spännande fortfarande, måste säga att jag är lite avundsjuk på det där. Jag håller mig lite mer på Bellas nivå, en lugn morgon framför Pingu innan dagens äventyr börjar.

Mammas äventyr för dagen blir att utforska hur många olika dammråttor det finns i lägenheten, handla lite och så blir det ju självklart utbildning på jobbet.


Kommentarer
Från: Caroline

Håller med Bella, softa på morgonkvisten är fint:)

2011-06-27, kl 19:10:57
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Ja det tycker jag med, tar ett par timmar innan jag vaknat ordentligt haha

2011-06-27, kl 19:45:29
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<