Så var miniflytten klar

2011-06-28, kl 22:10:12 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | tips, trix, inredning och annat kreativt

Det här gör jag aldrig om kan jag säga, värre att byta rum än att flytta helt och hållet men nu är det klart och vi har bara lite småsaker kvar. I morgon blir det att flytta över kläderna i garderoberna för just nu har vi alla Bellas kläder i vårt rum och Bella har alla våra i sitt, men det blir som sagt ett projekt för morgondagen.
Bellas rum

Vårt sovrum
 (väldigt litet är det iaf och det går inte få med hela på kort från någon vinkel)


Kommentarer
Från: Sandra - mamma till Arvid

Lilltjejens rum då =)? Nyfiken hur hon har det!

Fint det vatt!



Fattar inte att folk ORKAR hålla på att bry sig och lägga sig i andra livs... Shit asså!! Stå på dig! Du verkar vara en super mamma!

2011-06-28, kl 22:46:51
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Tack :) kan ta kort på Jadies rum i morgon, där inne har vi inte ändrat på något men tror faktiskt inte jag lagt upp bilder på innan kom jag på nu.

2011-06-28, kl 22:48:25
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<