Så hur gick det för lillfisen hos doktorn då?

2011-06-20, kl 18:13:02 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Jadie 2011

Det gick faktiskt jätte bra, det fanns inga tvivel om att glutenproverna borde tas så det fick vi gjort idag ÄNTLIGEN! Tre avföringsprover kunde vi ta på plats och så fick vi med oss två rör till hem som ska lämnas in i morgon, även blodprover blev tagna idag. Sex hela små rör fyllde dom och Jadie var jätte duktig, ingen napp hade vi med oss men under hela den långa stunden stunden det tog att fylla rören satt Jadie och var glad och lekte. Två stick i fingrarna fick det bli och inte en min rörde hon, trollungen är duktigare än sin mamma kan jag tala om. Töm mig gärna på blod i armarna men stick i mina fingrar det ger man fan i haha.

Upp till fjorton dagar skulle det ta för provsvaren att komma och sen borde vi veta, blev prover både för gluten, bakterier och parasiter eftersom det handlar om magen och det. Men det är ju bara bra att dom tar lite extra prover, nu ska jag försöka andas lite här hemma och varva ner. Kan tala om att det inte alls är kul att jobba hela natten inte få gå och lägga sig förrens tolv och sen gå upp bara några timmar senare för att hämta barnen, men jag sover nog gott inatt.


Kommentarer
Från: Caroline

Vad bra att så många prover togs!

Visst har du en modig trollunge:)

Hoppas du får sova ordentligt också;)

2011-06-20, kl 19:16:55
Från: Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

Tog de allt blod från fingrarna? Usch, sonens 8 rör fick droppas från tån (!) då inga vener i armarna gick att finna.....

2011-06-20, kl 19:53:45
URL: http://skrotmamman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<