Roligt när man har dragit på sig en förkylning över natten

2011-06-15, kl 16:34:17 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara

Blev inringd från jobbet igår och jag tackade ju givetvis ja för jag var frisk som en nötkärna, ju närmre arbetspasset kom desto mer förkyld blev jag. Under natten blev det ju inte bättre heller, värre och värre för varje minut som gick och jag ville verkligen bara hem och lägga mig. Sovit som en kung idag kan jag tala om men förkylningen har snarare blivit sämre efter att ha sovit, nu ska jag kurera mig tills på fredag för då är det dags för jobb igen. Lite the gör nog susen för halsen hoppas jag.


Kommentarer
Från: Millah

Nå gud vad trist.. Krya på dig! Kram

2011-06-15, kl 17:47:24
URL: http://millahoman.blogg.se/
Från: Nina, ensamstående mamma till Liam

Jobbigt med förkylning :/ Krya på dig!

2011-06-15, kl 20:12:07
URL: http://nninaaw.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<