Jaha det var väl rätt dumt

2011-06-21, kl 05:46:30 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Ja det tycker jag faktiskt, förstår inte alls varför jag skulle gå upp nu. Jadie plutt vaknade vid fyra och somnade om snabbt igen efter att ha fått en liten klapp på huvudet och en napp, tyvärr gäller inte det samma för mig. När jag hade legat kvar i sängen en hel timme bestämde jag mig för att gå upp, ganska dumt att vakna vid den här tiden tycker jag men det är som det är nu. Får väl vila lite när kidsen är på dagis sen istället annars somnar jag nog innan barnen ikväll.

Fördelen är väl att jag hunnit vinka av min lille man som skulle till jobbet och att jag hinner ta det lite lugnt nu på morgonen, barnens kläder är framplockade för dagen och jag hinner nog faktiskt plugga lite nu med. Ska se om jag får till en tävling här på bloggen idag med, var ett tag sen sist nu men det har kommit annat emellan.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<