Idag ska jag bli miljonär!

2011-06-07, kl 10:55:27 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Allt

Låg kvar en extra stund i sängen i morse innan jag väckte barnen, ville inte alls gå upp idag men det var väl en jäkla tur att jag gjorde det för annars hade jag missat en helt underbar dag. Snabbt och helt smärtfritt gick både blöjbyten och påklädning av barnen, Bella satt till och med still medans jag satte upp en toffs eftersom hon blir så svettig i nacken av allt hår nu.

Trots en sovmorgon till tio i åtta kom vi i tid till dagis vid halv nio, härligt väder idag igen och alla leksaker kidsen rev ut igårkväll gick ovanligt snabbt att plocka undan när jag kom hem. Tänkte kolla mina mail lite snabbt och fick se att jag fått svar om min efterlysning och det hade jag, verkar som att vi har en ny vagn i slutet av denna veckan.

Ungefär här kände jag att dagen inte kunde bli bättre men mitt i mailandet med de med vagnen trillar det in ett mail från Cim där det står att jag vunnit en Babybjörn bärsele miracle, var tvungen att fråga om hon skojjade med mig men det gjorde hon så klart inte. Idag är en fantastisk dag och jag ska banne mig köpa en trisslott och bli miljonär, måste jag ju bli med min tur idag.


Kommentarer
Från: Caroline

Du har då verkligen förtjänat lite tur:)

2011-06-07, kl 19:58:35
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Det tycker jag med :)

2011-06-07, kl 20:30:02
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: carola

Grattis, själv vinner jag aldrig nått :/

2011-06-08, kl 08:43:23

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<