Ensam med trollungarna igen

2011-06-08, kl 15:17:42 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Arabelle & Jadie 2011

Mamma, mormor och morfar var här en stund och fikade men nu åkte dom precis igen, idag har jag iaf ätit den första jordgubben för i år och det var smaskens. Har även försökt få tag på både rektor och biträdande rektor på barnens förskola idag eftersom det uppstått lite problem igen men jag har tyvärr inte fått tag på någon av dom, men jag ger mig inte i första taget så det är väl bara att fortsätta ringa.


Kommentarer
Från: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Åh så mumsigt med jordgubbar! Extra bra för dig att äta då det innehåller mycket järn har jag för mig :)

2011-06-09, kl 11:51:57
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<