Det var ju roligt till en början

2011-06-28, kl 22:32:37 | Kommentarer: 8 | Direktlänk | Sara tycker, tänker & funderar

och jag skrattade åt idioterna men att säga att jag missköter mina barn är att ta det för långt, jag kunde egentligen inte bry mig mindre om någon tycker jag är white trash. Tycker ni det så är jag väl white trash och jävligt nöjd med det för den delen, jag trivs oerhört bra med vem jag är och tycker det är tråkigt att ni som skriver mår så dåligt över er själva att ni måste klanka ner på andra. Sen tycker jag det är väldigt lustigt att folk som skummat igenom min blogg helt plötsligt vet precis allt om mig och hur jag sköter mig själv och mina barn...


Kommentarer
Från: Anonym

Du är farlig för vårt samhälle...

2011-06-28, kl 22:55:21
Från: kjk

men du är ju smuts

2011-06-28, kl 23:02:17
Från: Caroline

Om Sara är farlig för vårt samhälle så tycker jag synd om dig. Det kan inte vara lätt att vara en liten rädd och namnlös skit. Är man hispig så lurar faror överallt, men sitt du vid din dator och mobba, i den riktiga världen hör du inte hemma!

2011-06-28, kl 23:54:38
Från: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar [nygift och gravid igen!]

Sara, SKIT I DOM! Dom vet inte vad dom talar om! Du är inget white trash, du är inte farlig för vårt samhälle, du är inget smuts. Du är underbar mamma som älskar dina barn - som gör allt för dina barn. Du jobbar och står i för att ni ska må bra, du ordnar och donar för att dina flickor ska vara glada och nöjda - och lära sig att älska livet.

Du är precis som en mamma ska vara Sara.



Jag hoppas innerligt att du försöker skita i deras fjantiga jävla ord, som inte har ett uns av betydelse!

2011-06-29, kl 00:56:19
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Från: AdolfDenStore

Hörru ditt vita slödder, dags att växa upp lite?

2011-06-29, kl 01:56:10
Från: Sandra

Jag brukar också läsa på flashback och man märker snart att det finns många diskussioner om vad som är "white trash" i Sverige. Något som är väldigt intressant är att när man har skummat igenom lite av åsikterna så inser man snabbt att om man ska lita på vad som skrivs på flashback, så är nästan alla Svenssons white trash. Tittar man på fel tv-program eller färgar håret hemma så är man white trash enligt dem!



Jag håller tyvärr med om att det är lite trashigt att ha en mammablogg där man lägger upp bilder på sig själv med en blöja på huvudet m.m... men vet du vad? Det spelar faktiskt ingen roll för varken mig eller någon annan. Det är ditt liv och dina val. Du missköter uppenbarligen inte dina barn och det är väl det enda viktiga?



Jag har iofs aldrig förstått poängen med att ha en blogg som inte innehåller något intressant, men gör det dig lycklig så stå på dig!

2011-06-29, kl 04:35:06
Från: c_o

Sicken lirare. Är det detta som är Sveriges framtid månne? Det är dock inget fel med att vara white-trash, då vet man var man har er. Men ni är och kommer fortfarande att vara en ekonomisk belastning för samhället som vi med våra surt förvärvade skattepengar kommer att bära er upp.

2011-06-29, kl 10:25:52
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

c_o:Skattepengar? Nu hänger jag inte med riktigt längre vi jobbar både jag och min sambo...



Sandra: Vad som är intressant skiljer ju sig från person till person, hade jag inte haft något intressant på min blogg tror jag inte att jag hade haft så många underbara läsare och lärt känna så mycket nya människor.

2011-06-29, kl 15:54:52
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<