Det här blir väl en återkommande grejj för varje midsommar skulle jag tro

2011-06-25, kl 01:09:21 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Min familj

Minns ni vart man hittade far min förra året? Här var han i år iaf när taket blåste ner.

Han håller ju på att bygga en helt ny altan så det fick bli lite provisoriskt med plast som tyvärr ville blåsa bort helt plötsligt, pappa fixade det ju såklart för det gör han alltid men jag tänkte att vi kan ju starta en liten tävling som pågår till nästa midsommar. Var kommer pappa klättra upp nästa år? Den som gissar rätt vinner en midsommar present nästa år haha.


Kommentarer
Från: Caroline

Skön snubbe:-) Hemska barn han har som slog vad vid räddning av kakadua:P Men första bilden gav mer tanke åt att han var en fågelskrämma.

Har han en flaggstång? I såna fall tror jag att han är uppklättrad i den nästa år, haha!

2011-06-25, kl 16:16:18
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Nej tyvärr ingen flaggstång men eftersom det är min pappa vi pratar om så hittar han säkert någon i närheten att klättra upp i :P

2011-06-25, kl 18:45:07
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<