Dagen fortsatte ungefär lika bra som den började

2011-06-05, kl 17:39:52 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Men Jonny kom hem för en halvtimme sen och nu känns det mycket bättre, ringde mamma tidigare idag för jag kände att det går verkligen inte. Ingen ork i kroppen, ingen sömn, Bella är inne på tredje dagen med bara skrik och gråt, Jadie är kass i magen som vanligt så jag har torkat skit i hela lägenheten osv.

Mamma svarade mig att hon inte var hemma idag och då bröt jag ihop totalt, tårarna kom i samma sekund som hon sa att hon inte kunde komma. Sen satt jag här och lipade och lipade och lipade, men vi överlevde denna dagen med och allt känns mycket bättre nu. Jonny är ledig i morgon så då vet jag att jag slipper ta allt själv och om jag mot förmodan inte skulle kunna sova inatt så måste jag inte gå upp med barnen i morgon.

Tack iaf gulliga mamma för att du ringe under dagen för att kolla så det gick bra♥


Kommentarer
Från: maria

ååhhh vad jobbigt. vissa dagar är bara så jobbiga! hoppas att kvällen blir bättre!

2011-06-05, kl 18:29:30
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<