Ännu en dag med härligheter

2011-06-19, kl 07:29:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Bestämde mig för att sova hos mamma en dag till eftersom bussarna inte går hem nu på morgonen och jag ändå ska tillbaka till jobbet ikväll, härligt att få bli liten en stund igen. Igår tog jag ett härligt bad och lilla mamma filade mina fötter och tvättade mitt hår, japp så bortskämd är jag. Aldrig att jag ens kommit på tanken att be mamma schampoonera mitt hår när jag bodde hemma men nu är det så härligt att bli liten och bortskämd igen, bjöds på god middag och en klining under fötterna med. Det gillar vi!

Jadie plutt har fortfarande ont i magen i omgångar hemma men i morgon är ju testet så då slipper vi pumpa henne full med gluten mer, får se om mina älsklingar kommer ner till mamma en stund sen när jag gått upp. Beror lite på hur Jadie mår och vad klockan blir, saknar mina hjärtan nått otroligt men sen är jag ju ledig ett par dagar så då får jag mysa extra mycket med dom. Nehepp nu blir det lite frukost med mamma och sen ska jag hoppa i säng.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<