Aaaaah jag blir tokig

2011-06-23, kl 18:34:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara

Jag hatar när mina händer domnar bort, speciellt är dom gör det på jobbet och när jag ligger och sover. Då är det som värst, på jobbet behöver jag mina händer som mest och när jag sover vill jag hemskt gärna inte vakna en gång i halvtimmen av den otroliga smärtan i händerna när dom domnar. Fattar inte ens varför det gör ont men det är som det är. Kanske läga att ringa min barnmorska igen och be om numret till nissen med skenorna som ska provas ut, har ingen lust alls att köpa skenor för mina pengar men jag orkar inte med det här mer. Hoppas bara dom kan användas på dagarna med och inte bara på natten som barnmorskan sa.


Kommentarer
Från: Mimmiiiss

Besök och kommentera gärna min blogg!

Hope you'll like it! :)

Puss

2011-06-23, kl 19:00:40
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Från: Sandra

Åh mina ben domnar bort när jag sover. De är jättehemskt!!

2011-06-23, kl 22:08:19

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<