Vattnet har gått!

2011-07-25, kl 08:04:23 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Gravid med Harley

Åtminstone vaknar jag till samma panik dröm varje dag, jag drömmer att jag är på jobbet och vattnet går. Nog för att jag längtar efter lilla pyret men än vill jag inte att han ska titta ut, inte nog med paniken över att det är för tidigt så drömmer jag alltid att Jonny inte svarar i telefonen när jag ringer honom. Får väl hoppas att det inte är en sann dröm det här för pyret får snällt vänta ett par veckor till och Jonny för fasen svara när jag ringer.


Kommentarer
Från: Alice

Hej! Fin blogg:) Gud vilka söta barn du har. dom är jätte söta:)

2011-07-25, kl 09:14:09
URL: http://naturtjejen.bloggplatsen.se
Från: Beatrice, mamma till Devn och Lili ♥

Du får inte skrämmas så, kvinna! Jag trodde på riktigt att vattnet redan gått när jag läste rubriken, haha! :P

2011-07-25, kl 10:21:12
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<