Va är det för jävla ställe vi bor på egentligen?

2011-07-18, kl 23:38:33 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Så jävla förbannad

Har folk så jävla svårt för att skilja på mitt och ditt? När vi hade lägenheten på gården under så var det inbrott i vårt förråd inte mindre än två gånger på knappt åtta månader varav den första gången var när vi bara hade haft förrådet i två veckor, idag märkte jag att trämasken vi haft på baksidan var borta. Vem fan går in i någon annans trädgård och stjäler en prydnadsak? Vi brukade skojja och säga att det hängde där för att skrämma bort onda grannar men det var ju synd att den inte skrämde bort elaka människor över huvud taget.


Kommentarer
Från: Sofie

Det är helt sjukt, vi fick hem en lapp idag om att det har varit mer vandalisering på öxnehaga nu är på väldigt länge. förstår inte hur folk är skapta!! vätterhem vill att föräldrar ska börja gå vandringar på kvällar och tidiga nätter!!

2011-07-19, kl 10:40:56
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Det är ju helt sjukt, men frågan är hur mycket den här vandringen hjälper för sist tror jag inte det gjorde det vet att föräldrarna nattvandrade när jag umgicks med j och alla dom här uppe.

2011-07-19, kl 10:50:15
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Caroline

Fy fan för såna människor!

2011-07-19, kl 13:50:48

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<