Trollungen ska på semester

2011-07-31, kl 07:53:14 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Min familj

Bella ska på semester med sin mormor en hel vecka, hon kommer ha det jätte bra men jag då? Å andra sidan kommer hon ha det mycket roligare med sin mormor än hemma för jag och Jonny jobbar verkligen hela veckan, Jadie plutten ska hitta på lite roligt med sin farmor någon dag för att inte bli helt utanför. Känns bra att hon får komma ut och hitta på något med, men min lilla Bella bus har aldrig varit borta så länge. Undrar om jag kommer dö nu? En hel vecka, det känns som en hel evighet men det går säkert fort när man jobbar som en gnu.

Nej nu slutar vi tänka så Bella kommer ha det helt fantastiskt bra och det är ju huvudsaken, jag får helt enkelt mysa lite extra mycket med Jadie i veckan även om det inte är hennes favorit syssla direkt. Ska packa en väska till lill nu, en vecka utan tvättmaskin så det blir ju lite kläder att ta med. Tänk om jag glömmer något, nej det får bli en checklista först så allt kommer med.


Kommentarer
Från: Caroline

Låter tufft, men nog blir det kul för Bella. Packa efter lista gör även jag fast jag bara har mig själv att tänka på:P

2011-07-31, kl 13:08:30
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Ja det blir tufft men det handlar ju om henne och inte mig, om det blir för jobbigt för mig får vi åka och hämta henne :) Men det blir ju faktiskt roligare att åka på semester än att gå på dagis hela dagarna så för hennes skull får man härda ut. Vet att hon kommer ringa varje dag :)

2011-07-31, kl 17:19:42
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<